Nu blir jag nervös igen!

Sitter och tittar på Scrubs, ett avsnitt som jag har sett minst 20 ggr. Love it anyway ;)! Ni får alla ha det så bra. Imorgon jobbar jag hela dagen, och då menar jag precis hela dagen. Först till butiken, från 10.30 till 18.00. Sen ska jag hemför att äta. Klockan 21.00 ska jag vara i observatoriet. Kommer att känna mig sliten efter observatoriet och kommer nog sova GOTT. På Lördag smäller det, en önsking som går i uppfyllelse.Christer Fuglesang menar jag då. Varje gång jag tänker på det så blir jag nervös. Ooj, NU är jag nervös! Beställde hans bok idag:D Den kommer på Torsdag eller Fredag. HOPPAS att han signerar den.  Nä nu får jag sluta tänka på det. Annars kommer jag inte sova ett dugg idag. Avslutar denna dag med en underbar bild, på Svan nebulosan. Är den inte vacker? GOD natt!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: