JAG SKA ÄNTLIGEN SE HONOM!

Hej!
Fick ett mail från rymdstyrelsen, gissa om jag blev glad :D Det är så att man kan gå till Kungsträdgården den 13:onde och se CHRISTER FUGLESANG!  Gissa om jag blev glad, hyperventilerar nästan ehehe. Ska boka biljetter till Sthlm, sen ska jag köpa hans bok och HOPPAS på att få en autograf. Får jag ingen så är det inte hela världen, för boken har jag alltid velat ha. Han och jag kommer endå att bli arbetskamrater i framtiden ;) (hehe).
SKa ta med mig systemkameran dit också, för att kunna ta grymma bilder. Min mamma sa: han är bara en vanlig männiksa, ta det lite lugnt. Då sa jag: han kanske åker ut i rymden igen. Då sa hon: då får du åka dit med honom. Om det hade varit så enkelt :D hehe.
Nä nu ska jag titta på biljetter. Ska till Sthlm själv, men det gör ingenting. Allt för Christer Fuglesang!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: