Det går bara uppåt!

Blev ju inga inlägg idag, bara detta då. Är JÄTTE trött, kom hem från observatoriet  för typ 20 min. sen. När jag kom in i observatoriet, sa dom: Här kommer kändisen. Hehehe, kunde inte låta bli att skratta. Alla hade läst artikeln och blev imponerade. *jätteglad*. Sen pratade jag med en man som heter Jan Persson. Han jobbar på SAAB Space. Blev glad att han hade läst artikeln. Iallafall, han frågade ifall jag vill gå runt i SAAB space, se hur det ser ut osv. En privat rundtur. Och vad tror ni att jag sa när han frågade? JA!!! Ni förstår inte hur glad jag blev. Nu ska jag bara bestämma en tid med honom. Ska bli SÅ roligt. Han har varit med och byggt satteliter, kända satteliter. WOW!
Nu måste jag sova. Är ledig nu, fram till november. Eller tills hon behöver mig. Men i november ska jag börja jobba igen.
GOD NATT, från en J*vligt glad Assi!

P.s. Jorden har inte gått under ;) d.s

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: