A green world..

You know what? Det här sms:ade Gunnar från observatoriet till mig:
Läste att du målar. Vad säger du om att vi ordnar en vernisage på Obset och sedan aktionera ut några verk var till förmån för Obset?

Och vad tror ni att jag svarade? Självklart ja, gör vad som helst för att observatoriet ska kunna fortsätta vara öppet för allmäneten och att fler blir intresserade av astronomi. Och hur kul är det inte att folk har mina verk i sina hem? Har även fått nycklarna till observaotriet, vilket är roligt. Nu kan jag gå dit och ha teleskopen för mig själv någon dag :D Hade varit roligt att använda dom själv och se om jag hittar något på himlen. Så det var goda nyheter från Gunnar.

En sista bild ska ni få innan jag går och ZzZz. Men första ska jag titta på Scrubs då, måste ju göra det:) Tog även denna bild vid SAAB Space :). Är nöjd med den faktist.
God natt!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: