The clouds ruined everything!

Sitter och äter pommes frites och dricker iskall cola, samtidigt som jag tittar på tv. Jag kan leva på cola, ärligt :D idag har jag druckit över en halv liter cola. Observatoriet var folktomt, men kanske för att det var så molnigt. Detta är det värsta när det gäller astronomi. Det ska inte finnas moln, för moln hindrar oss från att observera himlen. Det är bara att acceptera det och hoppas på att nästa vecka kommer att bli bra. Då kommer min visning att äga :P ehehhe.
Aja, nu ska jag äta klart. Snart börjar Southpark och Scrubs. Imorgon ska jag jobba, börjar 7.30 :(
Ha det så bra!

But be careful what you wish for  'Cause you just might get it.
Tagen ur PCD's låt When I grow up. Texten kan inte stämma mer överens med mig

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: