Vackert?

Tja!

Sitter och tittar på My name i earl. Känner mig ganska trött, ska nog lägga mig snart. Men innan jag gör det ska jag visa dagens astronomi bild, på Christer Fuglesang. Nedan kan ni se på rymd promenad. Är inte bilden helt otrolig? Jag önskar VERKLIGEN att jag får träffa honom en dag. Min största förebild!

image61

Åh vad jag längtar till rymdutställningen i Sthlm. Där får man "följa" astronauterna i en hel dag, lära sig massa saker (som hur man blir astronaut) osv. Efter min civil ingenjörs utbildning ska jag söka till astronaut. Hjärtat bultar när jag tänker på det! :). Nästan så att jag ryser ;) Christer Fuglesang beskriver den här bilden som en "klassisk" bild.

Dags att lägga sig tror jag. Ha det så bra
// ASSI

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: