Observatoriet idag

Hej!

Jag känner mig verkligen trött. Har börjat 8.10 varje dag, hinner inte vila ut riktigt. Snart ska jag till observatoriet. Har inte varit där på 2 veckor nu.  Jag vet inte om jag kommer att kunna skriva något mer idag, eftersom att jag kommer hem runt 9,30. Ni kan istället besöka den här hemsidan: http://www.astro.uu.se/grundutb/astroutbildning.html#p1

Där berättar dom om hur man blir astronom. Värt att besöka!
Dags för mig att äta, titta på tv och sen gå till observatoriet. Ha det så bra
// ASSI

Kommentarer
dilosh

hellu.. wzp girl? fan va du skriver bra.. fortsätt så :D jallah cüüüz... vay vay vay tosunu.. ipek köynek kirlenmis yar, vay vay tosunuuu :) ciaooo

2008-03-20 12:29:29
Anonym

ahhaha vad säger du Diloo?!:P

2008-03-20 21:10:50
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: