NASA!

Godmorgon(?).

Idag är det Fredag, men känns inte så. Jag är ledig idag, vilket är skönt. Har ingen aning om vad jag ska göra idag. Plugga fysik ska jag iaf göra, för snart är det prov:).

jag kan inte låta bli att besöka Nasas hemsida. Är verkligen besatt. Tänker på Nasa och Esa hela tiden. Vill verkligen jobba för dom en dag.
Aja, nog om Nasa och Esa nu. jag måste till biblioteket och låna en fysik bok. Behöver nya uppgifter, inte dom gamla i boken som jag har räknat om och om igen. Kan svaren till dom nästan utantill^^.
Jag sa aldrig det här, men jag träffade Christer Fuglesangs lärare i Luleå. Väldigt häftigt tycker jag iaf.

Senare ska ni få dagens astronomi nyheter, kanske något att se fram emot? Om 11 dagar ska jag åka till Sthlm och ska se rymdutställningen. Längtar verkligen :)


Ha det så bra
// ASSI


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: