Lördag idag.

Tjenare!

Hann inte skriva tidigare,efterom att jag var upptagen med så mycket. Läste boken ( den siste tempelriddaren) som påminner mycket om Da vinci koden, vilket är jättebra. Sen har jag målat lite. Jag är klar med en av tavlorna, snart iallafall. Jag har precis börjat med historia uppgiften. Måste skriva om nationalismen och andra tråkiga saker. Senare vet jag inte vad som händer. Har inget planerat än.
Snart ska jag till LULEÅ, gud vad jag längar. Ska söka dit nästa år och hoppas att jag blir antagen :)

Aja, tillbaka till historian. Ha en trevlig Lördag
// ASSI

Kommentarer
carl petter

hejhej! ja gillar det du skriver om astronomi.

2008-03-01 18:19:54
Assi

TAck,verkligen.Det glädjer mig:)

// ASSI

2008-03-01 23:49:08
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: