Christer Fuglesang.

Tja!

Håller fortfarande på med historian. Är verkligen trött.
Idag, när jag hade håltimma, gick jag till biblioteket. Såg Christer Fuglesangs bok och tänkte "jag borde läsa den". Har inte haft tid att läsa boken, vilket är synd. Han är ju min förebild.
Så jag satt, och började att läsa. och vill bara säga wow! Boken är jättebra! han skriver på ett roligt men intressant sett, och man fastnar lätt för boken. jag kunde läste 30 sidor, innan det var dags att gå till lektionen. Han beskrev sin resa väldigt detaljerat, och jag kände nästan att jag var i rymden. Nu vill jag verkligen bli astronaut!
Så för alla er som har funderat över att läsa den, gör det. Och för er som inte vet vad boken heter : Tretton dygn i rymden efter fjorton år på jorden. Ska köpa den tror jag. jag måste ju äga den ;) Åh nu vill jag träffa honom ennu mer. Kanske gör det en dag, vem vet? Åh, han kom till femman huset förra året, och jag missade det! Ni anar inte hur arg jag blev på mig själv!

Måste, MÅSTE fortsätta med historian. Ha det så bra nu
// ASSI

Kommentarer
Eden

Titta gärna in på min blogg - handlar mestadels om kärlek & sex :)

2008-03-06 21:22:32
URL: http://edenslustgard.blogg.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: