Tror ni på UFO:n? Skumt..

Godmorgon!

Vaknade precis och tittar på Scrubs. Snart ska jag till stan med Dilek och shoppa :). Behöver ju lite grejer nu när jag ska åka till turkiet. Men innan jag går, så ska ni få the daily update. Läste denna artikel på aftonbladet.se. Demhär artikeln fick mig att tänka. Är det verkligen sant?!


Polisens vilda jakt - på flygande tefat.
Poliserna i helikoptern trodde inte sina ögon, när dom hade ett flygande tefat mitt framför ögonen. Det blev en tuff jakt i luften. Besättningen med tre män i polishelikoptern var övertygade att det var ett flygande tefat och inget annat. De såg ett objekt "liknande ett flygande tefat" med blinkande ljus när de skulle landa på militärbasen på St Athan-basen i brittiska Cardiff.  - Vi kan bekräfta att en luftburen styrka sett en annorlunda farkost. Detta har rapporterats till relevanta myndigheter för fortsatt utredning, säger en talesperson vid polisen i South Wales till The Sun.En rap
port har lämnats in till Storbritanniens Ufogrupp. Helikoptern var 150 meter upp i luften när polismännen natten till den 7 juni såg ufot komma rakt emot dem i hög hastighet. De fick göra en gir för att inte krocka och tog sedan upp jakten på farkosten. - Efter att nära ha kolliderat följde de efter för att ta reda på vad i helsike det var. De flög över Bristolkanalen men farkosten var för snabb. Vid North Devon tvingades de vända för bensinen var nästan slut, säger en källa till The Sun.
Militärbasen undersöker emellanåt rapporterade iakttagelser av eventuella ufon men säger i ett uttalande att de inte känner till incidenten. - Men vi rekommenderar inte att polishelikoptrar börjar jaga vad de tror är ufon.


Vist låter detta helt fantastiskt? Men tror ni att det var ett flygande tefat.  Det var ju trots allt mörkt. Jag vet inte varför, men jag har svårt att acceptera det här. Tror helt enkelt att det inte var ett tefat. Men det var ju tre polismän, och alla tre var övertygande. Och föremålet hade ju enligt dom en hög hastighet. Vad ska man egentligen tro nu? Jag är såå förvirrad just nu. Jag tror på UFO:n, men att dom besöker jorden. I don't know. Känns väldigt science fiction.  Synd att dom inte hann ta en bild. Då hade jag blivit övertygad.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: