Tillbaka, :(!!

Heeej!
 Nu är jag äntligen tillbaka. Vill inte vara här, vill vara i Turkiet. Har haft det JÄTTE roligt där iår. Vet inte ens vart jag ska börja. Alla fester och vädret, samt alla man känner där, amosfären, ja allt har jag saknat. Det hände även något life changing, som jag inte tänker berätta ^^. Tänker hålla det hemligt. Men på ett sätt är jag glad att jag är tillbaka. GP's fotograf kontaktade mig. han ska fota mig för artikeln. Nicklas (journalisten) Sa att GP var väldigt intresserade. Detta gjorde mig jätteglad:DJag berättar mer lite senare. När det gäller teleskopet så kom det till mycket användning. Hittade inte Saturnus, men det gör ingenting. Hittade nämligen JUPITER (!). Såg 4 månar och tre av Jupiters ränder. Gissa om jag blev glad. Såg även det vackra vita bandet, stjärnfall och en vacker, röd fullmåne.
Ni får se bilder lite senare. Måste äta lite först. :)

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: