Förmörkelsen i bilder!!

Hej!

Kom hem klockan 23.30 från observatoriet. Det var ganska många där, ett 20 tal. Himlen var molnfritt och allt var perfekt. Tog några bilder på månen, men ni får ursäkta kvaliten. Mitt objektiv kan inte zooma in så mycket. Fick klippa ut månen ur bilden. Enjoy! Såg även några nattlysande moln, något som P-M Hedén har skrivit om (klarhimmel.blogspot.se)
Gissa vem som äntligen ska bli visningsledare? Me ofcorse :D Eftersom att dom flesta går i skolan och har annat för sig, kommer jag att ta hand om visningarna. Blir nog 2 ggr /veckan. Så fort himlen blir mörk och stjärnorna syns ska jag börja. Gissa om jag är glaaaad :D GOD NATT!

Först med att publicera bilder :D Yeah!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: