Colorful

Vill bara säga att jag inte orkar blogga dessa dagar. Orkar inte ens sitta framför datorn. Jag läser istället, går ut med kompisar och håller på med astronomin och kameran. Kommer nog inte att blogga så mycket under dom närmaste dagarna. När det gäller astronomi, så finns det inte något intressant att skriva om. Det tycker jag är tråkigt. Vill att det ska vara som förut, då jag skrev flera astronomi inlägg om dagen. Aja, ska inte klaga mer. Skriver som sagt när jag har lust eller när det verkligen finns något att skriva om.
Vad tycker ni om bilden förresten? Tog fram mina akrylfärger och bara experimenterade. jag är sjukt nöjd med skärpan på bilden. Den ser mycket bättre ut i original storlek. Bilden är lite lekfull :)
God natt!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: