TACK till alla er!

Hej alla!

Jag vill bara säga TACK för alla underbara mail som jag får från er, ni lyser upp mina dagar. Min blogg må inte vara stor, den är bokstavligt talat obetydligt jämfört med dagens stora bloggar. Jag provocerar inte, jag lägger inte upp massa onödiga uppdateringar och jag är inte ute efter massa läsare. Allt jag vill är att skriva om det fantastiska ämnet astronomi och även vetenskap i sin helhet. Jag vill att ni följer min resa till drömmen om att bli rymdingenjör och samtidigt lär er något ni inte visste efter ett besök.

Ibland går det dagar mellan varje uppdatering, något som jag absolut inte vill så klart. Men sånt händer och det är studierna som är "boven". Speciellt nu när jag tentapluggar. Men jag försöker att uppdatera så ofta jag kan och att få mail nästan dagligen från läsare som uppskattar bloggen, det får mig att vilja fortsätta med bloggandet. För ibland känns det meningslöst att ha denna blogg när den knappt uppdateras. Nu när jag flyttar till Kirua så ska jag se till att ni får följa mina studier också. Det kanske är intressant att se hur en rymdstudents vardag ser ut och vad vi egentligen håller på med där uppe bland renarna ;)
 
Tack igen för era vänliga ord! Jag ler varje gång jag läser mail från er, det kan jag försäkra er om! 
 
p.s. 21/12 närmar sig! ;)

Kommentarer
Henrik Sandgren

Om du hade gjort en massa onödiga uppdateringar så hade nog inte jag orkat följa bloggen i alla fall. Hellre uppdatera bra än ofta om du frågar mig! Tycker du ska fortsätta precis som du gör. Om inte jorden går under snart då förstås.

Svar: Tack Henkeliduu! Hahaha, ja du, jordens undergång närmar sig...
Assiye Suer

2012-11-30 21:46:39
URL: http://henriksandgren.daportfolio.com
Gubben

Tack själv för en av de ytterligt få vettiga och intressanta bloggarna i Sverige! Hoppas du fortsätter länge än med att delge oss dina tankar!

Svar: Tack så mycket!! Ska nog fortsätta i flera år till! :)
Assiye Suer

2012-12-04 21:54:41
Johan :D

Nått som hade varit bra är om de hade kunnat borra i polen där det finns is, tror isen håller en hel del hemligheter kanske. precis som man göra på våra poler :) eller är jag ensam om den tanken?

Svar: Det hade funkat, det finns torrisoch vanligt is också. Men det finns väl en tanke bakom varje plats. Polerna hade varit bäst enligt mig.
Assiye Suer

2012-12-18 01:08:19
URL: http://johanakesson.blogg.se
Johan G

Exakt vad var det de hittade då? Först gjorde de så stor grej av att de hittat något och pratade om att skriva om historieböcker med mera. Låter kryptiskt.

Svar: Dem överdrev väldigt mycket /blev glada i förväg. Här har du ett bra forum om just dettahttp://www.vof.se/forum/viewtopic.php?f=36&t=19231
Assiye Suer

2012-12-19 16:47:20
URL: http://https://twitter.com/Joaofeijao86
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: