Fantastisk uppfinning

Hej alla!

Astrobloggaren har verkligen tagit en lång paus. Jag pluggar inför den sista tentan innan sommarlovet, sen kan jag äntligen pusta ut och uppdatera er med det senaste.
Jag surfade runt internet och hittade en fantastisk video som jag vill dela med mig. Teknologin utvecklas verkligen och den här videon bevisar det.

I sci-fi världen är alltid möjligt, men vem hade kunnat tänka sig att det skulle vara möjligt i vår värld just nu?
En forskare vid MIT, vid namn Jinha Lee, har tänkt på Iron man och hur han kan förflytta objekt med handen. Det gav honom idén till ZeroN. Kolla videon för mer information, för där förklarar han hur allt fungerar. Mer om ZeroN hittar ni på hans HEMSIDA. Jag älskar uppfinningen!


Kommentarer
Jan-Erik

Coolt! Speciellt en planet som svävar runt sin sol var en kul applikation.

2012-05-18 23:26:19
Assi

Eller hur! Videon var en fröjd för ögat!

2012-05-24 11:11:32
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: