Universums 10 största gåtor.

Jag vet inte vad det är, men helt plötsligt hittar jag massa intressanta artiklar och inlägg som jag måste dela med mig av! Illustrerad vetenskap är min favorit bland alla vetenskap-, natur- och teknik tidningar. Jag vet, har sagt det en miljon gånger! Dem skriver om så mycket intressant och att läsa varje nytt nummer är en uplevelse i sig. Den här gången har jag hittat en sida om Universums 10 största gåtor. Bland alla dessa gåtor finns min favorit: Vad fanns före Big bang? Ni hittar dem HÄR. Hoppas att ni gillar sidan!

Kommentarer
Lulia

OOH JAA JAG ÄLSKAR DET!!!

2012-03-16 23:56:08
URL: http://darkdeepriver.blogg.se/
Yngve

Rekommenderas att ikväll (120319) titta på Vetenskapens Värld i tv 2 kl 20,00. (Det kommer repriser eller Svt Play) - apropå artiklarna i Illustrerad Vetenskap.

2012-03-19 17:37:58
Anonym

samma Här Lulia :D



Oj, jag missade den. Tur att Svt play finns! tack!

2012-03-20 13:59:34
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: