rösta fram 2011:s astrofoto

På Space.com kan man rösta fram det bästa astrofotot taget under 2011. Det finns 50 bidrag och en ska vinna. Jag vet faktiskt inte vad vinnaren får eftersom att det finns NASA bilder bland alla bidrag. Kanske tävlar dem om äran, något som inte är så dumt. Så rösta ifall ni vill, eller spana in alla grymma bilder. Vissa ser verkligen ut som Hubblebilder, man blir riktigt imponerad! Mina 2 favoriter måste nog vara nr 13 och 4. Hoppas att 13 vinner, eftersom att en astrofotograf har tagit fotot och inte NASA HÄR kan ni rösta!
Förresten, känner någon till en bra bloggdesigner? Om ja, maila mig gärna. Min nuvarande design är  farlig för ögonen ;) Och texten ser sjukt skum ut ibland!

Kommentarer
Johannes Winger-Lang

Håller med, 13 var riktigt snygg. Men å andra sidan... de flesta var nästan av "mindblowing"-status.

2012-01-05 19:57:01
URL: http://johanneslang.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: