Sportlovsextra

Hej!
Snart är det sportlov och observatoriet kommer att ha sportlovsöppet. Ni har möjlighet att besöka oss på måndag (13/2), tisdag (14/2), onsdag (15/2) och torsdag (16/2). Tiderna är 19.00-20.30. Vill ni se Jupiter, Venus och andra himlakroppar så ska ni definitivt besöka oss. Det kostar 50 kronor för vuxna (över 17 år) och 30 kronor för ungdomar. Barn upp till 7 år kommer in gratis! Jag hoppas verkligen på att det blir stjärnklart så att ni får ut så mycket av besöket som möjligt!

Kommentarer
Ida

Jättesnygg blogg! Men kan inte du berätta lite om hur det är att gå din utbildning? Går du i Luleå eller har du gjort klart allt i luleå och är uppe i Kiruna nu? Vill så gärna veta lite mer om utbildningen då jag går på rymdgymnsiet och ska välja utbildning senare :)

2012-02-10 16:06:36
Assi

Jag berättar gärna mer. bara maila mig så att jag kan kontakta dig! :)

2012-02-13 22:39:42
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: