Ny design, äntligen!

Nu har jag kämpat i ungefär 3 timmar och äntligen är jag klar. Det här är min nya design, vad tycker ni? Bloggen har ju precis fyllt hela 4 år (!!), så den behövde ändras. Jag är fortfarande inte riktigt klar, ska finslipa lite. Kom gärna med åsikter ifall ni känner att något inte riktigt ser bra ut. Jag vet att arkivmenyn inte är så bra, den täcker halva bloggen typ. Jag ska fixa det så klart. Gött att äntligen vara klar, nu är jag slut!!

Update: Nu är jag äntligen klar med designen. Tog sisådär 6 timmar. Jag vet inte om bildspelet hackar när ni kollar på det, och jag vet inte heller om menyn över headern fungerar. På min gör det inte det iaf. Funkar det hos er? Det kan bero på webbläsaren kanske?

Kommentarer
=)

Nice BLOGG!!

Ville lära mig lite om planeterna så jag sökte lite runt på google och hittade din blogg.

Väldigt intressant och bra skriven blogg måste jag säga!!=D

Sopas för det=)

2012-02-17 21:42:59
Assi

Kul att du hittade bloggen. Hoppas att du lär dig nya saker! Ser cava ;)

2012-02-17 21:52:55
=)

Faktiskt! Läste om de olika planeterna som du hade skrivit om. Lite av det jag ville lära mig om i och med att jag tycker att jag inte har tillräckliga kunskaper inom det området. Haha.

Men tycker allmänt läran om rymden och allt vad det innebär är väldigt intressant=D

Så ja, jag får väl fortsätta läsa och lära mig=D

2012-02-17 22:08:05
Jonas

Utmärkt! Rolig blogg för övrigt =)

2012-02-17 22:16:11
Assi

tackar!

2012-02-17 23:13:08
Johannes Winger-Lang

Lite tråkigt att det inte går att klicka på menyn där uppe! Och lite hackigt (men mycket vackert) bildspel.



Även en mycket snygg profilbild! Och grattis på fyraårsdagen :-)

2012-02-20 12:21:26
URL: http://johanneslang.blogg.se/
Marlene

Jag försökte klicka på "kontakta mig" men det tycks inte fungera. Skulle som sagt vilja ha kontakt med dig. Kanske du kan maila mig?

MVH

Marlene Merilä

Teknikens Hus

2012-02-20 16:56:06
Jan-Erik Bryntesson

Menyn fungerar inte nej. Kan ju vara webbläsarberoende, Firefox kör jag. Bildspelet är fint men bilden blir bredare just innan bilden byts och knuffar iväg din presentation lite. Kan ju vara jag som är dålig på att uppdatera Firefox.



Välkommen i CAC förresten!

2012-02-21 21:56:08
Hannes

Tjo!

Topmenyn fungerar inte för mig på Chrome i Linux Mint11.

Vet inte om det fungerar i FF eller liknande dock.

Men annars tycker jag det var ett lyft.

2012-02-22 20:04:51
Assi

TACK alla! Jag har fixat en tillfällig design. tack igen! :)

2012-02-22 20:22:54
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: