ESAs "Earth from space"

Hej!
Kommer inte riktigt ihåg ifall jag har skrivit om ESAs Earth from space bilder som dyker upp lite då och då på deras hemsida www.esa.int. Om inte, så kan jag kort säga att det är bilder som ESA tar med sin satellit Envisat. Bilderna är fantastiska, och visar platser som man faktiskt inte trodde fanns. Nedan kan ni se dagens Eart from space bild. Mer om den kan ni läsa Här

Jag ska även försöka att uppdatera igen, innan söndag för då ska jag till Gällivare och äntligen operera axeln. Nu kanske den slipper hoppa ur led igen. 5 gånger räcker...

Kommentarer
Johannes

Någon mer än jag som såg ett hjärta? :)

2010-11-05 12:28:33
URL: http://johanneslang.blogg.se/
Assi

jag ser också ett hjärta hehe ;)

2010-11-05 18:21:06
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: