Kort uppdatering

Hej alla!
Verkligen ledsen för mina dåliga uppdateringar! Skolan tar all min tid helt enkelt. Imorgon börjar påsklovet och då kommer nya uppdateringar om det senaste. På fredag ska jag börja att skriva om konspirationsteorier. Om ni vill läsa om någon speciell/knäpp/konstig/rolig astronomi relaterad konspirationsteori så är det bara att kommentera det här inlägget ;). Annars skriver jag om något jag tycker är intressant.
Idag bjuder jag iaf. på min favoritbild ur APOD:s arkiv, nämligen en på Vintergatan. Att man ens lyckas ta sådana bilder!





Och kolla vad jag har fått av Christofer Döss @ Spaceflash! Vill öppna påsen och äta raketerna, men aldrig att jag gör det. Påsen är ett samlar objekt, finns inte många personer som har en.

Kommentarer
Frida

Det skulle vara kul om du skrev om partikelacceleratorn i Schweiz (inte som konspirationsteori), men hur det fungerar och vad som är meningen med det :)

2010-04-01 11:40:00
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: