Lever fortfarande :)

Hej alla!
Blir inte så många uppdateringar känns det som. Nej, jag har inte blivit mindre astronomi intresserad (kommer aldrig att ske). Det är sommarlov och man vill inte sitta hemma. Samtidigt vet jag inte riktigt vad jag ska skriva om, känns som om jag har skrivit om exakt allt (har jag inte gjort). Det blir så här när solen skiner ute. Ni får mer än gärna komma med tips på saker som jag kan skriva om. Jag ska även till Turkiet på måndag och vara bortrest i en hel månad. Blir ännu mindre uppdateringar...

Imorgon har jag däremot något att se fram emot. Jag ska till observatoriet (!) och där ska jag astrofotografera lite med en kompis. Jag kanske lägger upp bilderna imorgon.

Såg ni förresten uppskjutningen igår? Jag missade den, men läste att allt gick som det skulle gå. Hoppas att PRISMA gänget uppdaterar oss med det senaste från dubbelsatelliten.

Som sagt, kom gärna med tips. På fredag ska jag skriva om en konspirationsteori tror jag. Vet ungefär vad det ska handla om.

Glad sommar!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: