P1 och Perseiderna...

Hej alla!
Det blir dåligt med uppdateringar dessa dagar, jag vet. Det beror på att jag ska till Luleå igen på fredag och passar på att umgås med vänner. För dem får jag inte se igen på flera månader.

P1 ringde mig för en liten stund sen och imorgon kan ni höra mig prata om Perseiderna. Jag ger bland annat råd, så om ni är intresserade skla lyssna på P1 imorgon, runt 08.00 tiden. Annars lägger dem upp en länk, så om jag hittar den så lägger jag upp den på bloggen.
Tråkigt att det ska vara mulet i Göteborg hela tiden. Jag missar nästan alltid Perseiderna! Ni som har tur med vädret kan ju alltid fota himlen och skicka bilderna till mig så att jag kan publicera dem här :)

Update:Här är länken till p1 och intervjun med mig.

En annan sak innan jag stänger av datorn. Många har sett min video om månlandningen och kommenterat. Dem flesta tror helt enkelt att det inte har hänt. Jag skriver ju självklart att USA var dem första på månen och försöker att ta död på dessa konspirationsteorier. Så ni som vill kommentera får gärna klicka på videon och skriva en kommentar. Vill gärna veta vad ni har att säga! Nedan ser ni videon som jag skapade förra året då Apollo 11 hade 40 års jubileum.


Kommentarer
bitte

Hej jag länkar till alla som röstar på min sko i Nellys designa sko tävling.



Min sko klättrar på listorna och vinner jag är det er jag delar vinsten med.

http://blogg.veckorevyn.com/pinsamt/2010/08/01/lankar/



kram Bitte

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: