Frågestund.

Hello alla!
Vet ni vad jag inte har haft på väldigt länge? En frågestund. Ni får fråga om precis vad ni vill (om mig, astronomi, astrologi (!) osv osv). Ni kan också komma med tips, saker jag kan skriva om. Kanske är du intresserad av något speciellt och vill veta mer. Astrobloggen är till för att ni ska lära er så mycket som möjligt, om astronomi då! ;)

Eftersom att  min blogg är mer till för att ni ska läsa om mitt största intresse astronomi, så publicerar jag aldrig bilder på mig själv. Har väl hänt tidigare, men det finns få. Så för er nya läsare som undrar hur jag ser ut kan ni se här. Nu är en fråga besvarad ;)

Astrobloggaren

Kommentarer
N

Hej, ser du fram emot att Nasa kommer skicka upp WISE? Vet du om det kommer vara några nyheter eller om dom kommer visa något någonstans på typ tv eller webtv?

2009-11-23 11:11:30
Fri

Kommer verkligen jorden att gå under 2012?

2009-11-23 22:33:55
Frida

Kommer verkligen jorden att gå under 2012?

2009-11-23 22:41:18
evelina

hejsan, kan du berätta lite om stjärnor? jag ska ha en inlämning om just stjärnor men hitar ingen bra fakta, MVH evelina

2009-11-24 14:23:26
Lana

kan du inte skriva mer om apophis och vad som kan hända om den träffar jorden och hur stora chanserna är och ja allmän fakta:P jag blev nästan rädd när läste inlägget om 2012 här nedanför :P

2009-11-30 00:00:24
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: