YESS!

Hej!

Äntligen kan jag pusta ut!!! Dom här dagarna har jag pluggat teori ganska mycket, för idag hade jag teoriprov. Ingen viste om det, för ville hålla det hemligt. Skrev provet 10 och guess what, jag KLARADE DET! Har hört att det är svårt att få godkänt, och det finns vissa som klarar av provet efter ett antal försök. Är så glad!!!

Jag kände hur en stor tyngd släpptes när jag såg GODKÄNT på skärmen. Halkan klarade jag också av, alla utbildningar är avklarade. Nu har jag bara uppkörningen kvar!
Nu ska jag bara äta. Publicerar några naturbilder som jag tog idag efter tipspromenaden :).

Kommentarer
christofer

Grattis! Skönt att ha det överstökat, vad?

Du kommer att klara uppkörningen galant, tror jag!

2009-05-12 07:11:16
URL: http://www.gakforumet.tk
Assi

Tack tack! Ja, äntligen är det överstökat! Nu har jag bara uppkörningen kvar och sen körkortet i HANDEN! :)

2009-05-12 12:13:11
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: