Mycket att göra..

So much to do, so many thing to look forward to, ,so much to learn.... Ja, behöver inte att fortsätta. Ni förstår nog.
Jag har så mycket att göra just nu (skryter inte alls), universeum x 2, Åmål, Värnamo, Sthlm (tipspromenad + föreläsning), observatoriet, Ryaskolan, Sjumilaskolan, Högskoleprovet, Observatoriet, övningskörning... 
Jag har tyvärr ingen tid med bloggen nu för tiden. Har så mycket jag måste kunna.  Förutom högskoleprovet så händer allt som står ovanunder april månad. Därför kommer jag att uppdatera bloggen på kvällarna. Men ni har alltid grymma popast.nu , ifall ni vill hålla er uppdaterade. Eller Universetoday.com.


Kommentarer
Henrik

Lycka till med allt!

2009-03-05 12:18:40
Assi

Tackar :D

2009-03-05 22:35:19
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: