Högskoleprovet

Hej alla läsare!

Vill bara säga att ni kommer att få massa uppdateringar på Lördag, efter högskoleprovet. Jag pluggar så mycket jag orkar just nu, har gått igenom 3 gamla prov. Endå tycks jag inte bli bättre :S Hmm. Men som sagt, det är därför jag inte uppdaterar. Ha det så bra alla läsare!

Yes Christer, we know! Det är därför jag kämpar som en idiot just nu, för jag
vill verkligen bli antagen. Mer än något annat!
Mina motton i livet är "Failure is not an option"och "Something worth having is worth fighting for"


Kommentarer
Christian Vestergaard

Assisüe !



Vi bloggläsare håller tummarna att du klarar den där "pärsen" på lördag. D.v.s högskoleprovet:>) För vi vill alla se dig i NASA:s rymddräkt år 2019 och se dig laga någon solpanel i viktlöst tillstånd på International Space Station:>)



Här kommer ett annat motto ...........Go For It !!!!



Vh Christian Vestergaard

2009-03-25 15:55:23
Lina

Vad behöver man för betyg och poäng från högskoleprovet för att ta sig in i Luleå?



Funderade själv för ett par år sen att söka dit, men jag skulle inte orka vara fast i Kiruna ett år, så jag sökte utomlands istället! :P

2009-03-25 21:44:56
URL: http://leajonsson.blogg.se/
Henrik

Det är rätt inställning! Du ska se att du blir "rymdare" du med :)

BTW.. Fuglesang kommer (eventuellt) till LTU i höst i samband med en av Sverker Fredrikssons kurser. (en kurs man kan läsa utan några förkunskapskrav, så även förstaårsstudenter kan läsa den) ett litet tips bara ;)

2009-03-25 23:32:11
Assi

HENRIK, skojar du?!?! Å herre gud,även om förstaårsstudenter inte får vara med så kommer jag göra allt för att vara med :) TACK!!!



Lina, det behös runt 0,4 I think :)



Tack Christian. Jag hoppas verkligen att jag lagar en solpanel en dag ^^

2009-03-26 10:59:32
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: