God, I'm tired!

Hej alla!

Dåligt med uppdatering, sorry. Men som sagt, mycket som behöver göras och bloggen kommer i andra hand :). Och just nu är jag sjuk, vilket betyder mindre tid med bloggen. Aja, vad ska man göra?
Idag klarade jag Halkan, hihih :)! Var nervös, för trodde att det var något riktigt svårt. Men nej, hur lätt som hellst, och Jättekul!!! :D Ååh, vill bara göra om det!  Efter det gick jag till obset, och det var stjärnklart. Många besökare fick vi och jag fick tom. se ISS med Meade teleskopet ;)

Och självklart har jag sett Christer artikeln som man kan läsa i Metro idag. Jag tänker vara en av dom färsta som tittar på filmen ;). Snälla Christer, bjud mig till en förhandsvisning! jag är ju trots allt ditt största fan!

Besök Metro och läs artikeln:). Go'natt alla!

Kommentarer
Henrik

Coolt! Den måste man bara se ju!

Grattis till avklarad halkkörning, kunskaper du har nytta av i Lule ;)

2009-03-23 23:58:11
Christian Vestergaard

Assi !



Har du e-postadressen till Henrik Sandgren? I så fall skicka den till mig. Tack på förhand. Lycka till med körkortet förresten.



Vh Christian Vestergaard

2009-03-24 10:50:50
Assi

ja, man måste se den :D Tack tack hehe!



Christian, har skickat!

2009-03-24 11:00:24
Raghid

ja såg den också :D läste om artikeln 3 ggr i skolan xD det blir ju fett najs

2009-03-25 19:37:32
URL: http://raggee.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: