Vad är nu detta?

Hej alla!
Idag har jag varit en personlig chaufför åt folk igen, and I love it. Älskar att köra bil helt enkelt!  Snart måste jag lägga mig, för imorgon händer det mycket. Först måste jag till Sjumilaskolan och dela ut deras astronomi preiser, efter det ska jag hålla i en solvisning. Sen hinner jag hem och vila lite, för efter det ska jag till Ryaskolans bal och dela ut 9:ornas astronomi priser :). Kan inte tro att mitt projekt är över nu, det har gått så snabbt! Tiden bara flyger iväg.

Aja, nog om det.Tänkte ha en "vad är detta" bild igen. Ja, ni är kunniga! Och dom flesta utav er kommer att gissa rätt denna gången också. Vad är nu det mörka i mitten?
Go' natt!


Rätt svar: En nebulosa, så tät att ljuset från stjärnorna inte syns :)

Kommentarer
Christian Vestergaard

Det ser ut som någon mörk nebulosa i vintergatsområdet.



Mvh Christian Vestergaard

2009-06-09 22:43:59
Raghid

mörk materia

2009-06-10 10:46:48
URL: http://raggee.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: