Ny hemsida.

Hej allla!
Dagarna känns så sega nu när det är sommar, eller vad säger ni? Man blir väldigt rastlös :P. Men jag blev snabbt glad igen när jag läste att NASA har en ny hemsida.  Nu kan vi påverka NASA med framtida rymdfärder osv. Läs detta:

NASA said the Web site will allow the Review of U.S. Human Space Flight Plans Committee to facilitate a two-way conversation with the public about the future direction of the agency's space flight programs. In addition to providing documents and information, NASA said the site will allow the public to track committee activities, receive regular updates and provide input through tools such as Twitter, Flickr, user-submitted questions, polls and RSS feeds.

"The human space flight program belongs to everyone"

Det är därför NASA är så populär, för jag har inte sett ESA göra något sånt här. Dom tänker på medborgarna, för det är deras skattepengar bl.a. som gör rymdfärder möjliga. Snälla ESA, förbättra er lite! Och ändra på eran hemsida, för den är inte så intressant som NASAs. Jag blir upprörd varje gång jag tänker på ESA's brister, vill inte alls gå in på det ;).

Iallafall, den nya hemsidan heter http://hsf.nasa.gov, besök :)


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: