Here we go...

Om 12 dagar åker jag till Turkiet, och ska vara där till 3:e Augusti! Men innan det måste jag ordna min 365 days of astronomy podcast, för den ska skickas in 1 månad innan. Så nu skriver jag för fullt, ska spela in allt och nästa vecka ska det skickas in! Och förhoppningsvis är jag i Luleå med rymdteknik böckerna vid mig den 22:e och lyssnar på min egna podcast :) Besök http://365daysofastronomy.org/ om ni vill lyssna på poddsändningar, eller spara sidan för att lyssna på min den 22:e Augusti :). Go'natt alla!


Kommentarer
Christian Vestergaard

Assi, du skall visst hålla föredrag på lördag. Vilket klockslag? Hur som helst så kommer jag och lyssnar. Vi hörs och syns.



Mvh Christian Vestergaard

2009-06-11 22:49:06
Assi

Hej. Nej, det blir nog inget. Vi har helt enkelt struntat i det. :(

2009-06-12 09:58:05
Christian Vestergaard

Vad synd då:(



Christian

2009-06-12 12:32:06
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: