En kort uppdatering

Hej alla!
Saknar att uppdatera bloggen, men mina datorer är tyvärr fortfarande på lagning. På måndag får jag den stationära! Den bärbara ska skickas till Luleå, för jag orkar inte bära med mig en tung dator. Flyttar förresten den 14/8 till Luleå ;).

Jag kan tyvärr inte uppdatera er med något nytt, för jag är själv inte så uppdaterad. Däremot har jag en rolig bild att visa.
Som ni vet var det ju en total solförmörkelse i Kina. Många fotograferade självklart månen när den täckte solen.
Sen så finns det dom som experimenterar lite och får roliga/coola effekter.Som den här bilden t.ex.

Notera att bilden inte är ihopklistrad. Jag tror att han har tagit en kartong (eller något liknande), klippt 14 hål som formar ett hjärta och projicerat bilden på ett papper.
" We made a pin-hole box. We culd catch the maximum eclipse through the cloud!"   Kul idé faktiskt!

Fler uppdateringar kommer på måndag, då jag äntligen har min älskade dator här. Sen gäller det att skriva mycket, för på torsdag ska jag till Turkiet igen. JA, du läste rätt ;). Denna gången ska jag till stranden. Måste ju göra något kul innan studierna börjar! Ha det så bra alla!

p.s. jag håller på med ett roligt projekt just nu. Och den 10.e ska jag göra något annat, som jag inte har gjort tidigare. LÄNGTAR! d.s.

Kommentarer
Lifesigns

Har du hittat lägenhet i Lule än? Det är bostadsbrist bland studentlägenheterna så det gäller att vara tidigt ute i kön.

2009-07-27 01:16:39
URL: http://lifesigns.blogsome.com
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: