Min Youtube video.

En till uppdatering. Kommer ni ihåg när jag sa att jag hade gjort en Youtube video om månlandingen, men att den försvann när det hände något med datorn. Jag bestämde mig för att göra om allt och nu är jag klar! Jag vet, är lite sen. men jag skyller på datorn ;). Allt på videon har jag skrivit själv, men det fanns ett par saker som jag kopierade från en hemsida. Och det finns säkert grammatiska fel/stavfel i videon, men det får ni tåla ;). Jag kan ju 4 språk, och ibland är det inte lätt. Trevlig Helg!

(kvalitén är dålig. Ska försöka att ändra på det när jag får datorn)

Kommentarer
Stjärnskådaren

Bra video med bra förklaringar! Bra att du nämnde att månstoftet uppförde sig som man kan förvänta sig att det skulle göra på Månen i dess speciella miljö.

2009-07-29 06:34:08
Assi

Tack tack! Såg att du hade kommenterat Dag Kättströms inlägg om att han inte tror på månlandningen. Menar han verkligen allvar?

2009-07-29 15:13:21
Stjärnskådaren

Näe han skämtade förstås :)

2009-07-29 15:46:45
Assi

Åh bra! Trodde att vi hade förlorat en till person som tror på månlandningen

2009-07-29 19:08:13
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: