Mot varmare breddgrader

Hej alla!
Sitter här och somnar snart. Ska ta bilen till biblioteket och efter det tänker jag titta på The Simpsons och sova! Vaknade 6,50 idag och drog till jobbet, så ni förstår nog att jag inte kan hålla ögonen öppna.
Imorgon ska jag till Alanya (Turkiet) och bara SOLA och BADA. Jag har inte ens tagit ett dopp iår, så på Fredag tar jag årets första dopp. Lite sent, jag vet! Är tillbaka den 6:e Augusti. Sen ska jag till Sthlm den 10:e Augusti och göra något RIKTIGT roligt. Och sen, den 14:e flyttar jag till Luleå!! HA det så bra alla läsare!!

Jag vid Luleå Tekniska Universitet, hmm var det 1,5 år sedan? Något sånt.

Kommentarer
Henrik

Stort grattis och välkommen till ltu! Hoppas du ska trivas :)

2009-07-29 20:54:18
Anonym

Flytta dit 14 augusti? Så du har redan hittat lägenhet LYX! Det är ju helt full bokad där =/

BlackFeather

2009-08-05 23:27:38
Assi

* TACK TACK Henrik! Oja, jag kommer att trivas!



Japp, fick en lägenhet för ett par veckor sedan :) Läste att det var bostadsbrist där, hoppas att du har/hittar en lägenhet!*

2009-08-06 14:30:33
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: