Vacker måne.

Heeej alla!

Ni kanske undrade vad jag gjorde igår. Jo, formaterade datorn. Efter det spelade jag Spore. Man blir ju helt besatt haha!
Men nu har jag lagt undan spelet. Jag ska nämligen börja övningsköra, så jag ska med min handledare till en sån handledarkurs. 4 timmar långt har jag hört att kursen är. Sen ska jag börja övningsköra!! Äntligen säger jag bara.
Men nu tänker jag äta frukost. Därför börjar vi med en bild :)

Den här är helt otrolig! APOD hade den igår. Det är en utav Saturnus' många månar. Hyperion kallas den för :)

Kommentarer
christofer

Hyperion... Låter som namnet på någon (fiktiv?) dödsmetallrockgrupp, eller likande... ;-)

Lycka till med körkortet!

2009-01-21 19:37:57
URL: http://www.gakforumet.tk
Assi

ahhah precis vad jag tycker. Låter som en sjukdom eller något. Vilket konstigt namn . :P

2009-01-21 21:36:58
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: