Stress ?!

Hej alla!

Nu är jag hemma igen. Dags att sova, för imorgon är en stressfylld dag. Ska äta frukost med min klass (gymnasieklass). Därför måste jag vara i skolan 8.00 (!!). Efter det ska jag på en make up lektion. Jag vet hur man sminkar sig, men vill lära mig lite till ;). Och efter det ska jag träffa en journalist. Ska med honom till observatoriet och han ska intervjua mig.
Efter det ska jag till skräddaren och plocka upp en grej.
Och sen måste jag hem och äta, hinner vila i 30 minuter kanske. Etfer "vilostunden" ska jag till observatoriet och fota lite. Behöver lite material till presskonferensen på tisdag. När är jag hemma då?. Hmmm, klockan 20.30 kanske.
Därför blir det en uppdatering först då. Ni får alla ha en trevlig måndag. I know I will, för på tisdag ska jag till Sthlm♥

God natt alla!


Hvitfeldtska gymnasiet,
I will see you tomorrow!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: