Sorry ;)

Hej alla!

Är jätteledsen. Som sagt, så började jag övningsköra idag. Det gick väldigt bra ;). Lärde mig att växla, stanna, krypköra och det man ska tänka på när man svänger osv. Och ja, jag gjorde motorstopp. Men vem gör inte det första gången? Körde i 2 timmar. Efteråt gick jag till stan med en kompis. Hon ville till Ikea också, så what the hell. Kom precis hem, och ska till observatoriet om 30 minuter :P. Jag som skulle ha en temadag. Det får helt enkelt bli imorgon. Men vi ses iallafall lite senare :). Måste till obset!

Kommentarer
christofer

Förstår inte riktigt vad du var ledsen över...? Var det att du missade del av obset, eller?

2009-01-28 20:00:59
URL: http://www.gakforumet.tk
Assi

Nej nej. Mer ledsen över att jag uppdaterar så dåligt :)

2009-01-28 22:27:34
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: