Missuppfattad!


Här har ni artikeln :). Snacka om att journalisten missuppfattade mig. Jag vill bli astronom, men mitt mål är att jobba för ESA. Mitt mål är inte att bli astronaut, för jag vet att chansen är mindre. Men aja :). Assi, den första svenska/turkiska/kurdiska astronauten :P. No chance! ;D

Kom precis hem från Dilek.  Det kommer att bli DÖDS tråkigt utan henne, för hon var den enda kompisen som var astronomi intresserad. Eller rättare sagt, jag tjatade så mycket om astronomi så att hon blev intresserad.
Jag har vissa vänner som skrattar åt astronomi intresset. Blir kallad för Jokk Mokk, for no reason:P. Kän dig träffad!!
Sen har vi dom som blir glada när man lyckas :). Men Dilek var definitivt den som ville ut och se på månen med teleskopet. Aja, hoppas att jag också blir antagen.

Kommentarer
Stjärnskådaren

Men visst vore det coolt om du blev astronaut! Man kan ju ansöka och hoppas på det bästa i alla fall...

2009-01-27 09:24:26
Henrik

Var inte Fuglesang typ 35 eller nåt när han sökte astronaututbildningen? Klart det finns en chans! Du har gott om tid att förbereda dig

2009-01-27 11:44:13
URL: http://henkeliduu.blogg.se/
Assi

Yes Henke, han var runt 35. Om inte lite äldre.

En liiiten chans kanske, men du vet ju själv hur många det är som ansöker :). Aja, mycket tid kvar hihi! Tack ;D

2009-01-27 12:27:54
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: