Live.

Hej alla!

Nu är jag tillbaka, and boy I'm tired. Äh, nog om mig.
Kommer ni ihåg den där dyra NASA toaletten som kostar runt 15 milj. Den som filtrerar urinet och ger astronauterna färskt vatten. Ingen astronaut har testat toaletten än, men när han gör det, ja då kommer det att bli stort!
På onsdag ska det sändas live (om jag har förstått det rätt). Jag tänker självklart se sändningen, kanske inte live.
Mer om denna lilla nyhet hittar ni Här.

Nä, nu tänker jag titta på tv en liten stund och sen sova. Imorgon ska jag övningsköra :). Ha en trevlig fredag alla!

Kommentarer
Henrik

Men vad exakt är det som de ska visa? Hela processen eller bara när han/hon dricker? Jag är ytterst tveksamt inställd till om jag verkligen vill se det live...

2009-01-31 16:07:27
URL: http://henkeliduu.blogg.se/
Assi

tror att det är när han dricker själva vattnet :)

2009-01-31 19:54:10
christofer

Är det bara väl klorerat (eller hur de nu tänkt ta död på ev. bakterier - urin ska ju vara sterilt i sig) och destillerat så borde det vara både lukt och smakfritt (frånsett eventuell klorlukt eller -smak)!

2009-02-01 00:44:33
URL: http://www.gakforumet.tk
Assi

aa, det har jag också tänkt på. Hmm, smakar nog ingenting. Dom vill väl bara ha vatten.

2009-02-01 13:41:32
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: