JAG VAR MED I SVT!!

Detta trodde jag aldrig skulle hända!!!!!  Många frågade om det var nervöst. NEJ, absolut inte. Eller kanske lite faktiskt. Ja, jag stammade lite. Men detta är första gången jag är med i tv.  Och jag pratar snabbt i verkligheten också ahhaha ;). Ni måste förstå mig. Lennart Nordh har pratat i tv flera gånger.  Vem hade inte blivit nervös :D? Och jag vill tacka alla för era vänliga ord. Svarar er lite senare :)

Haha, alla vänner reagerar på att det står amatörastronom. Då ska jag förklara för er vad en amatörastronom är. Jag vet att ni reagerar på ordet amatör ;) ahaha. Amatörastonom är man när man håller på med astronomi, men inte är astronom.  Astronom kan man kalla sig när man har en utbildning och forskar om planeter eller något annat som har med astronomi att göra. Jag är en amatörastonom, men snart är jag en astronom ;). Så fråga mig först innan ni skrattar åt ordet amatörastronom hahhaa.

http://svt.se/play?a=1390571

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: