Imorgon smäller det!

Ååh, snacka om att jag är nervös. Imorgon ska jag "fira" astronomi året här i Gbg. Kommer att bli så skoj! Dagen jag fantiserade om när jag hade fysik prov, är äntligen här. Oj vad jag är nervös!
Efter firandet ,och om vädret är bra, ska jag ut med mitt teleskop. Därför ses vi först efter 4 :). Ni får alla ha en underbar dag. Imorgon smäller det! ^^
Och just det! Jag och Henrik fick en idé! Säger inte vad, men FAN vad gött om det blir av!!



Look up, and you will se wonderful things!

Kommentarer
Johnny Rönnberg

Hoppas ni får bra väder vid invigningen idag. När det är dags för oss i Stockholm på torsdag kommer det självklart vara perfekt väder ;). Det är bara att önska ett gott nytt astronomiår! :)

2009-01-10 01:41:00
URL: http://www.rymdfart.se
Assi

Tack tack. Det är gbg väder idag, dvs. mulet! :(

2009-01-10 17:13:07
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: