Högskoleprovet

Hej igen :)

Nu har jag gjort det, anmält mig till högskoleprovet. Jag kommer ihåg när jag gjorde provet i 2:an. Gick inte bra hahah.
Men så är det med dom flesta. Dåligt resultat första gången. Den 28/3 smäller det! Den här gången tänker jag öva innan. Sist gjorde jag inte det.  Anyway,  nu tänker jag läsa astronomi, och efter det dra till observatoriet :). Besök gärna observatoriets nya hemsida. länken har ni till vänster om bloggen. Ses senare!

Kommer jag att le som henne när jag får
mitt resultat? Eller kommer jag att skratta
åt mitt dåliga resultat, som henne ;)?

Update: Jag vet absolut inte vad jag ska skriva om! No inspiration what so ever! Känns som om jag har skrivit om det mesta faktiskt. Imorgon ska jag nog ha en temadag. Det får bli "Bortom solsystemet". Så kika in imorgon ;)
Ska förresten börja övningsköra imorgon 12.00 (YEAH!). Så jag hinner inte tidigare. Därför säger vi att jag börjar skriva 15.00. Ses imorgon!

Kommentarer
Henrik

Lycka till med provet och hoppas du kommer in vid LTU!

2009-01-27 19:28:07
Assi

Tackk tackk :D

2009-01-27 21:30:22
Dilek

hehehe:) Denna gången får ja se resultatet :P Ha dään

2009-01-28 13:37:53
Christian Vestergaard

Assi, berätta gärna om hur övningskörningen gick idag. Vem vet Assi. Om 15-20 år kanske du får styra rymdfärjan mot International Space Station:)



Vh Christian Vestergaard

2009-01-28 14:33:34
Assi

ahahaa den här gången får du nog se.



Det gick Kanoon ^^

2009-01-28 17:30:30
Mars-Ella

www.hpguiden.se har några gratis provfrågor. Om man går med fullt ut är de kända för att boosta upp en till ett grymt HP-resultat.



På min tid på LTU så fanns det någonting som hette öppen ingång för civilingenjörer. Glöm inte att söka den i andra hand, för då kan man sedan snedda över till Rymd, vilket några gjorde. Det är ganska så vanligt att man under första året nästan bara läser ex en massa matte, så oavsett vilken linje du börjar, så är första året almost the same. Nu vet jag inte heller om Rymd-ettan åker upp till Kiruna som det var på min tid. Du får kolla upp det. Sedan får du kontakta Professor Sverker Fredriksson, LTUs rymdpappa, min ena doktorandhandledare och mentor. Skicka ett mail till honom och glöm inte att skicka med en länk till din fina blogg. Hälsa från Mars-Ella är du snäll ;)

Ha det bäst Assi!

And don't worry, du grejjar det ska du se!!! Vi tror stenhårt på dig!

/Mars-Ella

2009-01-28 21:09:39
URL: http://www.ellaspace.com
Assi

* Hej hej Mars-Ella!



Så man kan göra så? Viste jag inte. Det ska jag absolut göra! aa, såg att det fanns övningsuppgifter. Men jag beställde istället en bok med 160 sidor, där man får hjälp och tips, samt annat som man behöver tänka på. 350 kronor, men vem bryr sig ;). Gör allt för att komma in på LTU.

Ja, Sverker Fredriksson känner jag till. Honom träffade jag i Luleå. Han hjäpte mig lite med mitt projektarbete (gymnasiet). :) det ska jag göra!

Åh, tack tack. Roligt att ni tror på mig :) verkligen!

Ha det så bra och tack för att du läser bloggen!!

2009-01-28 22:32:02
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: