Hjälp mig.

Hej igen!

Som sagt, jobbade idag. Guidade en trevlig grupp människor, 30+ I think :). Nu känner jag mig utmattad!
Men samtidigt blir jag glad när jag får mail från människor som vill att jag håller föredrag:). Den här gången fick jag ett från Universeum!! Så nu är det bestämt, 2:dra april ska jag hålla mitt första. Och under påsklovet ska jag hålla mitt andra.
Sen har vi föredrag i Åmål, Sthlm och ett till med Henrik i gbg. Oj, jag har mycket framför mig.

Därför behöver jag en bärbar dator. Det behövs ju, för jag orkar inte fråga folk som inte vill låna ut sina. Frågan är om jag ska köpa en på lördag (och få rabatt), eller helt enkelt ta med en usb till föredragen och räkna med att någon annan hämtar en dator. Och då kan jag köpa en dator efter sommaren. Det kanske kommer en ny och bättre, jag menar det är ju ett halvår kvar till Augusti typ. Please help me. Jag är helt enkelt ute efter en bra, bärbar dator. Struntar i designen och märket. Den ska klara av att ha mååånga bilder och filer. Någon som känner till en bra dator. Tipsa mig gärna vet jag!


Den här är datorn i mina drömmar. Men så lite minne den har! Man måste köpa en extern hårddisk. Bara den kostar över 1000. ååå!

Kommentarer
Gustav

Den här kanske?



http://www.zepto.se/Shop/Notebook.aspx?notebookid=1213



(med windows kostar den 5.480 kr)

2009-01-23 00:46:27
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: