Happy birthday to me, hours left ;D

Heej Alla!

Jag hoppas att ni hade en trevlig nyår. Min var helt okay. Skulle haft 100 gånger roligare om jag hade varit i Turkiet nu, men men. Får bli ett annat år ;).
Jag fyller också år om 12 timmar typ. Men alla har redan grattat mig. Tänk er, jag är ingen tonåring längre. Är 20 år nu! Känner mig gammal säger jag bara, men man kan inte vara ung hela sitt liv ;).
Idag ska jag fira med tårta osv. Men ska ut med vänner den 5:e januari. Detta pga. att det är stängt överallt idag, och alla vänner kunde den 5:e. Mycket skoj planerat den dagen. Och nu har astronomi året börjat, vilket jag inte heller kan tro! Tro mig, har längtat mer till astronomi året än min födelsedag. 400 hundra år sedan Galilei riktade sitt teleskop mot himlen och upptäckte nya saker, bla. Saturnus ringar. Nu tänker jag inte tjata mer. Jag skriver ett inlägg lite senare. Kram från en äldre Assi, som är hur glad som hellst!

Kommentarer
Dileeeeek!!!

GRATTTTTTTTTTTTIS CANO (L) Hoppas du lever i hundra år till :) hihihi... och Gott nytt år, 2009.. Våran år(L)Ins!

2009-01-01 11:54:29
Assi

TACk (k). Vi ska båda bli antagna!!!!

2009-01-01 12:03:52
Nina

Gott Nytt År! Jag googlade mig fram till din blogg och har egentligen en trivial(?) planetfråga som du säkert kan svara på. Varför lyser venus så starkt? Har det att göra med kemiska sammansättningar på ytan i kombination med att den ligger nära solen/jorden eller varför ser vi just den planeten och inte någon annan lika starkt?

2009-01-01 14:45:53
gustav

Hejsan,



Jag har ingen att fråga om sånt här så jag googlade atrologi och blogg och kom hit..



Jag undrar vad det är för lysande sak nere brevid månen till höger idag. Jag tyckte redan för några dagar sedan den såg speciell ut då det var den enda "stjärnan" jag såg på himlen. Men då var den ovanför månen till vänster.



Är det venus?



http://www.goubhouse.com/DSC01137.JPG



MVH

Gustav

2009-01-01 15:58:30
Assi

svar är skickade till er

2009-01-01 21:36:13
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: