Grattis ;).

Heej alla!

Vill bara säga grattis till min vän (framtida roommate) Dilek som blev antagen till Luleå Univ. ;). Hon ska läsa rättsvetenskap. Så grattis till dig. Om du kommer in, ja då kommer jag också in (hoppas). Synd att min utbildning bara startar på hösten. Apan sökte i smyg,...Man berättar :P! Good luck with everything. Nästa gång vi ses blir i Luleeeeee ;)
Åk dit och fixa en lägenhet åt oss båda ;) Blir jag inte antagen, ja då fixar Dilek det;). Hon ska ju bli advokat heheh. 
Nä, nu blir jag bara stressad. Om en timme ska jag hem till Dilek. Och efter det ska jag till observatoriet och jobba till 18.00 typ. Förväntar att vara hemma 19.15 typ :P. Syns då! Ha en underbar dag. Hälsn. från en stressad Assi.


Kommentarer
Henrik

Hej!

Måste säga att det är en riktigt intressant blogg du har!

Kul att du söker till Luleå, går själv Rymdteknik där och stortrivs. Hoppas du kommer in på programmet. Ett litet tips om du börjar plugga i Lule... ställ dig i kö hos de två bolag som har studentlägenheter; Lulebo (www.lulebo.se) och Studentbostadsservice (www.sbslulea.se). Det kostar inget att stå i kö och det kan göra ganska stor skillnad när det är några tusen som ska ha lägenhet i Augusti =) Man behöver inte ha blivit antagen ännu för att ställa sig i kö heller.



Lycka till!

2009-01-22 12:42:18
Mattias Olsson

Kul att du funderar pa att lasa rymdteknk. Jag gor det just nu fast pa en skola i England och det ar jatte intressant och ibland ocksa valdigt kul :) Lycka till!

2009-01-22 13:02:03
Dileeek(L)

Tack så jätteeeee mycket!!:D Jag fan ja ska hålla tummarna för dig och det fixar du att komma in:)!!

2009-01-22 18:44:48
Cristin

Hejhej! besök gärna min blogg och prenumerera på bloglovin.com om du har det! alltid modetips och annat kul… sexigaste bikinis och snyggaste väskorna/kläderna! Hoppas du gillar den!

Ha det super bra!

ccristin.blogg.se

2009-01-22 21:24:15
URL: http://ccristin.blogg.se/
Assi

hehhe Dilek, Göttttt!

Åå vad jag vill studera rymdteknik! Tack Henrik

2009-01-22 22:27:07
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: