En fin måne!

Hej alla!

Ja, jag är sämst på att uppdatera. Men jag håller på att bli sjuk (fan), och orkar inte ens hålla ögonen öppna. Tårarna rinner, det gör även näsan. Kom ju lägligt!
Efter observatoriet gick jag hem till en kompis och åt. Och nu är jag hemma :).
Guess what, en journalist kontaktade mig ;D. Jag ska vara med i den lokala tidningen. :D Kul! På måndag ska jag träffa journalisten!
Det var helt fullpackat i observatoriet. Folk ställde frågor och det är så kul att se hur många astronomi intresserade det egentligen finns i GBG! Imorgon har jag också fullt upp. Måste till Rya- och Sjumila skolan (ska ju undervisa där) för att få alla scheman. Sen ska jag sitta och planera med mina gamla lärare :). Efter det måste jag till stan (IGEN) för att göra ett snabbt ärende. Då räkna med att höra något från mig vid 3 tiden. Ska uppdatera innan, försöka iaf.
Nu måste jag koka vatten och ha i lite vicks. Jag får absolut inte bli sjuk! Ska ju till Sthlm om några dagar :(
Så ursäkta för att jag inte uppdaterar så ofta. Jag LOVAR att det blir bättre uppdatering imorgon :) Promise. GOOD NIGHT!

Idag var det nästan fullmåne. Denna bild tog jag med min grymma nokia mobil.

Kommentarer
Henrik

Haha jag skickade iväg min mobilbild av månen (blev typ likadan som din) i ett MMS till en kompis, hon trodde att jag snott den från internet! =) Om bara folk kunde fatta hur mycket tufft man kan se från observatoriet... Krya på dig!

2009-01-08 01:53:49
URL: http://henkeliduu.blogg.se/
Assi

ahaha. Då har dom inte sett Saturnus! Dom tror bara att vi tittar på stjärnor eller ngt :P .

tackar!

2009-01-08 11:27:25
christofer

Bilden är tagen genom teleskopet vad?

Annars så har du en väldigt grym mobil!!!

2009-01-08 20:16:55
URL: http://www.gakforumet.tk
Assi

hehe, jepp. Genom teleskop.:)

2009-01-08 23:34:33
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: