Bad news.

Hej!

Såg precis att den andra poddradiosändingen är ute nu. Och gissa vad den handlar om? Amatör astronomi, hur man använder teleskop, vad man ska tänka på osv. Hmm, det var ju det jag hade planerat att prata om. Nu får jag helt enkelt maila dom och säga att jag inte vill ha en poddsänding. What can I do?! :( . Jag tycker att dom som är ansvariga ska säga om det man vill prata om är upptaget eller inte. Men neeej.
Aja, ska sitta och tänka på vad jag kan prata om. Hittar jag inget så blir det ingen sänding. Tråkigt :(

Kommentarer
christofer

Bad luck, brukar sådant kallas! :-(

Otur verkligen! Hoppas att du kommer på något annat intressant ämne.

Du kan ju vinkla din story till hur det är att vara ung (eller i ditt fall "mycket" ung - jämfört med en medelamatörastronom på kanske 40-50 bast) kvinnlig amatörastronom i en annars medelålders mansdominerad värld. Ett förslag bara... ;-)

2009-01-02 16:50:09
URL: http://www.gakforumet.tk
Assi

aa eller hur. Frågan är om dom ens vill höra något sånt? Hmm, får tänka på det. Jag förlorar inget om jag hoppar av. Men det hade varit kul endå

2009-01-02 17:08:42
Robert

Lugn Assi! Alla kommer inte att lyssna på alla sändningar under hela året. Och du kommer givetvis vara bäst, så kör på precis som planerat säger jag.

2009-01-02 21:26:41
URL: http://popast.nu
Jesper Johag

Det är klart du skall delta! Tänk på att det är 365 personer som skall hålla låda, så klart då att många tangerar varandras områden. Men vad gör det? Knappast att någon kan vara uttömmande inom sitt område på endast fem till tio minuter.

Du har mycket att ge, så kör på! =)

2009-01-02 21:27:28
Assi

aaa, håller med när du säger att alla kommer inte att lyssna på alla sändingar. Jag ska se vad hon säger, om hon svarar någon gång! :D Ska se vad dom säger bara :)

2009-01-02 23:22:13
christofer

Håller också med ovanstående "kommentatorer"!

Kör på med ditt inplanerade program, för din vinkel är ju inte samma som din "konkurrents" även om ni har samma tema!

Det finns ju hur mycket som helst att prata om och på bara några minuter kan ingen täcka allt - så ni tar säkert upp olika saker ändå. :-)

2009-01-04 12:43:16
URL: http://www.gakforumet.tk
Assi

tycker du det. jaa, kanske bort hålla mig till planerna. Men dom svarar aldrig på MAIL!!! Störande

2009-01-04 13:46:20
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: