Another UFO video.

Hehe, hade bara lust att kommentera denna. Aftonbladets UFO artiklar är nog dom roligaste att läsa ;).
Den här videon har dom på deras hemsida iallafall.

(klicka på videon för att komma till hemsidan)
En skriver, enligt Daily Mail: "Jag tror att de små gröna männen drog förbi och förenades med resten av världen i att önska Obama lycka till."  Aftonbladet.se

Så vad säger ni, UFO eller inte? Nej, ofcorse not ;D. Jag tror att det är ett flygplan. Människor har tittat på för många UFO filmer. Nu tycks allt som rör sig på himlen vara ett UFO.

Kommentarer
Robert

Jag röstar på fågel. Eller fluga.

2009-01-25 15:34:24
URL: http://popast.nu
Henrik

Haha "you can see how big it is"? Jo tjena, man ser ju inte hur långt bort den är när den går framför obelisken... Jag tror det är en fluga.

2009-01-25 16:39:40
URL: http://henkeliduu.blogg.se/
Alm

UFO är ju inte att det är ett Alien farkost, utan helt enkel "Unidentified Flying Object"... vilket i detta fall för mig är ett UFO för jag ser fasen inte vad det är, kan lika gärna vara Hancock hahaha ;)

2009-01-25 17:39:55
Assi

hehhe :D. Jag tror fasiken att det är ett flygplan. eller något plan som militären inte har visat allmänheten än :)



Ja UFO är ju det som du säger. Men Amerikanarna gillar att förknippa UFO med Aliens :)

2009-01-25 18:26:59
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: