My dream!

Hej alla!

Now I'm back againt. Guud jag är så utmattad, det är inte klokt! Tänker gå och lägga mig, nu på en gång. Den är strax över 22!! Men först Discoverys Launch.
Jag har drömt om samma sak flera gånger nu. Att NASA söker efter studenter och jag blir en av dom som blir vald till att bli deras nästa astronaut. Alla grattar mig, och jag känner mig jätte nervös. Jag tänker hela tiden på hur det kommer att kännas at sitta i rymdfärjan och flyga upp i ljudets hastighet. Och jag blir jättearg när jag vaknar, för det är precis innan jag ska skjutas upp. Men härlig dröm som sagt! Ingen kan förstöra min dag då :). Men en dag drömde jag om att jag inte blev vald. Dåligt humör hela dagen :P Fasiken vad jag vill bli astronaut. Om jag inte vill bli det om 10 år så vill jag att någon av er slår till mig :P. God natt alla!

 STS - 116, Christer Fuglesang.  Jag skulle
göra allt för att vara Christer Fuglesang
för en dag!

Kommentarer
Thomas Nilsson

jag letar efter svenska forskare om rymden o atomer!

2010-07-06 21:26:31
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: